reklama

O muzoch a zenach....

ano presne o tom je tento clanok

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Par dni dozadu som bola pozriet svoju kamaratku do baru, kde robi. Ani neviem ako, ale zrazu sme sa zacali bavit o tom, ake to maju v zivote zeny a ake to maju v zivote muzi. My baby sme boli dve a tvrdili sme, ze to mame v zivote omnoho tazssie a chalani si pochopitelne zastavali seba / podotykam boli to vacsinou chlapi starsi ako 30 rokov /

Padali nazory typu:

- chalan to ma v zivote tazsie pretoze jeho povinnostou je zarabat korunky aby bolo z coho platit domacnost, v pripade vojny musia ist bojovat, a su povinny chranit nas baby pred pripadnym nebezpecenstvom

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

dalej :

- baby sa musia starat o domacnost, deti, o nakukpy vybavuje a chodi platit rozne seky a faktury...

dlho sme sa dohadovali, kto to ma ozaj tazsie a kto lahsie, chvilku som ich pocuvala a vravim :

- no dobre, ale kto vam chysta desiatu do roboty, navari a zaroven nachysta obed?

Niektori potvrdili, ze mam pravdu, ini to zase popreli. najviac ma rozculilo, ked niekto povedal : 

- baba je zavisla na chlapovi a ze sa sama nedokaze uzivit

 na tu reakciu som sa musela hned ozvat a vravim :

- tak ja by som sa o seba dokazala postarat. dokazala by som vychovavat decko a zaroven sa starat o domacnost, platit najomne a popri tom mat mozno neaku pracu na doma, ale viem, ze by to zo zaciatku bolo nesmierne tazke to ano.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

kamaratka so mnou suhlasila a vzapati som povedala, ze chalani babam neveria a ze nas rapidne chalani podcenuju, pritom baba dokaze viac ako si chlap mysli.

potom jeden zahlasil cim dal najavo ze mame pravdu:

-Ano ssusedka, v tomto mas pravdu, ze vas podcenujeme a ze vam neverime a mate to naozaj v tom zivote tazsie ako my chalani, pretoze, ked sa dvaja rozidu tak baba zostava s detmi a to je nesmierna starost a musi sa sama o seba postarat a nikto jej nepomoze, ked ju chalan nahodou po rozvode vyhodi z bytu. baba si musi sama s deckom najst ubytovanie a ze baba sa vseobecne skor zmieri z rozvodom alebou inou tragediou co patri k zivotu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

tymto sme vlastne ukoncili debatu, lebo vsetci pritomny sme vedeli, ze ani baba a ani chalan to nema v zivote lahke. Ale musim uznat, ze to bola ozaj dobra tema na diskusiu. Zhodli sme sa aj na to ze chalan to ma tazsie v inych veciach a baba v inych.... 

Ivana Durcová

Ivana Durcová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som uplne obycajny clovek..... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu