reklama

Nechceny odchod???

Ano dobre citate nazov tohto clanku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Vsetko sa to zacalo tak, ze som sa zamilovala do jedneho chlapca, ktoreho velmi lubim.

Klasicka laska ved to vsetci velmi dobre predsa poznate. Ani nie po mesiaci som sa k nemu nastahovala, ano urcite si pomyslite ako som naivna. Mozno som a mozno nie.

Byva sa mi s nim dobre. Mamina ma chtiac nechtiac vyhodila, ale v ziadnom pripade jej to nemam za zle, ved ja by som na jej mieste spravila presne to iste, tak jej nemam co vytykat.

Byvame spolu necely tyzden a ani jednu sekundu z toho nelutujem.

To preco som z domu odisla pisat nebudem. Ved je to nakoniec moja osobna vec.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Snad by som na zaver chcela povedat len tolkom ze vzdy sa riadte tym co citite a nie tym, co vam niketo iny povie. 

Naozaj neviem, kedy napisem dalsi clanok sem na tento internetovy blog.....

Ivana Durcová

Ivana Durcová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som uplne obycajny clovek..... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu