reklama

Pohlad na svet trochu inac....

Rozmyslam, ako zacnem tento clanok. Necham volny priebeh svojim myslienkam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ani vlastne neviem ako sa to vsetko zacalo. Snad tym, ze som sa zamilovala, ano zamilovala. Som az po usi zamilovana do jednecho chlapca, ktory byva par metrov odo mna. On velmi dobre vie, ze ho velmi milujem. Vravime si tieto pekne slova kazdy den, aj tak nam to nestaci. Kazdym dnom moja laska k nemu narasta. Aj pred chvilkou som s nim bola a uz mi neskutocne moc chyba.

On vie, ze by som pre neho spravila cokolvek a to iste by spravil on pre mna...... :)

P.S. Milacik moj krasnunky velmi naozaj velmi moc Ta milujem :)

Ivana Durcová

Ivana Durcová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som uplne obycajny clovek..... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu