reklama

Ako som "vymákla" svojho priateľa..

áno stalo sa to....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

bola nedeľa ráno a priateľ šiel na prechádzku s fredkou. vravím mu, že keď bude vonku nech v obchode kúpi cukor a podala som mu drobáky. Mala som ich doma vela a chcela som sa ich zbaviť. Na to mi povedal, že on s drobnými do obchodu nepôjde. Chvílku sme sa dohadovali potom som to vzdala. povedala som mu, že nemusí. že ja potom pôjdem. A šla som do kuchyne dovariť obed. 

Za chvíľku som znovu prišla do izby a čo nevidím? Akurát som pristihla priateľa ako spoza kozmetiky, čo mam na poličke vyberá 100 sk. tak som sa len usmiala a bola som ticho. Nevedel, že som v izbe. Keď ma zbadal, zamrzol mu úsmev, a nevedel čo má povedať. Chvíľku som ešte čakala čo povie. Stále bol ticho. Tak som mu teda povedala: " No milačik, máš u mňa plus v dobrom. Dobre si to vymyslel, že si si takto schoval korunky, ale máš tú smolu, že som ťa pristihla pri tom, keď si ich vyberal. " nepovedal nič. Ako som to dopovedala tak som mu dala pusu na líce a išla som späť do kuchyne variť......

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

je to príjemný zážitok načapať priateľa pri takom niečom. Určite čakal, že mu za to vynadám, ale nie ja nemám na to dôvod za takú vec mu znadať... 

Ivana Durcová

Ivana Durcová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som uplne obycajny clovek..... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu